poniedziałek, 21 lipca 2014

Zwykły pokój - moim pokojem ;-)

Postanowiłam pozmieniać coś w moim pokoju, żeby był bardziej przytulny i żeby milej się w nim przebywało ;-)
Mam też kilka nowych rzeczy do pokazania ;-)
Tak więc... :

Ależ była promocja w "Bath&Body Works"
A ostatnio na lotnisku zabrali mi balsam nawilżający, więc się skusiłam ;-)
$2,75 za jeden. Nic tylko brać ;-P
Zastanawiałam się jak mogę wykorzystać swój prezent...
Miałam kilka pomysłów...

Aż wpadłam na idealny !
Kiedy noszę moją szczotkę (D.Tangler) w torebce bardzo wyginają się ząbki, a to etui jest jakby stworzone do tego by trzymać w nim szczotkę ;-) Nareszcie kłopot z głowy! ;-)
Nowy ład na szafce nocnej :) Uwielbiam koszyki, koszyczki, pudełka, pudełeczka, wazoniki i wazony :-)
Skończyły mi się chusteczki higieniczne - stąd papier toaletowy ;-)
Mój Skarbek ;-*
To co aktualnie czytam ;-) i co się przydaje ;-)

Dziś odwiedziłyśmy z dziewczynkami bibliotekę. Wybrałam też coś dla siebie ;-)
Książki Jillian Michaels poleciła mi bardzo miła nowa koleżanka Asia Z. (jeśli to czytasz - pozdrawiam bardzo serdecznie)


Zadbałam także o to, żeby nie opuściła mnie motywacja ;-)
Zamiast wydrukowanego zdjęcia - malunek ^^

No i tak to teraz wygląda ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz