wtorek, 7 kwietnia 2015

Najtrudniejsze z pożegnań

Tego roku na swej drodze poznałam wielu ludzi, niektórych polubiłam bardziej, innych mniej, jeszcze innych w ogóle, niektórych pokochałam całym sercem...
Moich przyjaciół: Asię, sąsiadów i host family, których w sumie nie traktuję jako przyjaciół tylko właśnie jak rodzinę. 
Kocham te dzieciaki.. Quinnie.. kochany, malutki, przesłodki, ale także uparty, lubiący Paw Patrol i Ninja Turtles, uroczy, że do serca przyłóż.
Brenna.. ekscytująca się wszystkim, impulsywna, szczera, kochana, uwielbiająca slodycze i księżniczki Disneya, uczuciowa i zabawna.
Reagan.. bardzo uczuciowa, wrażliwa, słodka, bardzo przypominająca mamę, czasem wstydliwa, zabawna, kochana, uwielbiająca Minecraft(w sumie B i Q też) i High School Musical 1,2,3.
Kocham je. Przykro niesamowicie było mi je opuszczać.
Katherine, wraz z sąsiadami, urządziła mi imprezę pożegnalną. Była wspaniała!
Przybyli wszyscy bliscy mi sąsiedzi. Był przepyszny tort z Giant z napisem "We'll miss you Justyna".
Przyjęcie było zaplanowane na porę okolo 7pm, więc zaraz po powrocie Katherine. Poszłam szybko na górę się uczesać i zeszłam na dół, a dzieci kiedy mnie zobaczyły spytały "are you gonna wear this" spytałam "should I dress up?" a one "yes! you should wear a dress", więc zgodnie z zaleceniem poszłam włożyć sukienkę i dołożyłam też troszkę makijażu haha.
Kiedy już wszyscy się zebraliśmy w jadalni, chciałam powiedzieć kilka słów w podziękowaniu... popatrzyłam na wszystkich, na przyjacół, Katherine, Gigi, dzieciaki, na tort i słowa uwięzły mi w gardle, nie mogłam wydusić z siebie nic więcej, łzy popłynęły po policzkach.
Wyjeżdząjąc nie sądziłam, że aż tak bardzo się z nimi zżyję.
Ale to tylko dlatego, że są tak wspaniali <3

od lewej: ja, Ana, Reagan, Caroline, Olette, Audun, Oda, Brenna, Qunnie

dostałam mnóstwo cudownych prezentów


szkatułka na biżuterię od Katherine i dzieci  z czterema serduszkami na wieku, w trzech z nich wygrawerowane są imiona dzieci, a w czwartym "to Justyna with love", wspaniała pamiątka.

czapka z daszkiem z napisem Virginia i wielorybkiem (VA beach)

kawałek tortu

Asia i Karolina

od lewej: Gigi, Katherine, Kristin, Fin, ja, Leslie i Rob

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz