wtorek, 10 czerwca 2014

Miejsce, w którym biegam ;-)

The Scott's Run Nature Preserve.

Od jakiegoś czasu staram się biegać regularnie mniej, więcej co dwa, trzy dni :-)
Robię to, ponieważ chcę poprawić swoją kondycję i jest to też fajna alternatywa do ćwiczeń na siłowni, lubię je, ale tam...nikogo nie ma i czuję się czasem taka samotna, a poza tym lubię różnorodność w ćwiczeniach - odkryłam to nie dawno ;-)
Kiedy ćwiczyłam z Ewą, niby jakieś tam efekty były, ale nie było ani przyrostu siły, ani znacznego przyrostu masy mięśniowej. I choć jestem Ewie Chodakowskiej bardzo wdzięczna, bo to od niej zaczęła się moja przygoda z ćwiczeniem, to nie powrócę do jej ćwiczeń, bo są dla mnie za mało dynamiczne oraz tak jak wcześniej wspomniałam, nie widziałam satysfakcjonujących zmian w wyglądzie i kondycji :-)

Oto kilka zdjęć z miejsca, w którym biegam ;-)
Spójrzcie, jest na prawdę pięknie... :






Takie sobie paliki - pomysł na "kładkę" ;-)

Zakochałam się w tym miejscu ;-)
Ta fioletowa linia to moja trasa :) także jest to głównie trasa oznaczona na zielono + niebieska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz