środa, 19 marca 2014

Oczekiwanie



Odebranie paszportu przypadło już na 5 dzień po wizycie w konsulacie :)
Byłam zaskoczona, ze tak szybko :) Rano dostałam dwa sms-y, że mogę odebrać paszport z wizą od 8:00 do 19:00 w Bielsku-Białej przy ulicy Piekarskiej 20 (TNT).
Pojechałyśmy tam razem z Agą, nie mogłam trafić...trzy razy pytałam o drogę ;p wstyd ;p. W końcu dotarłyśmy na miejsce o godzinie 18:45, a wyjechałyśmy o 17:00(choć do B-b mam 40 min) :D
Nie było żadnego błędu, wszystkie informacje się zgadzają, czyli tak jak ma być.
Teraz pozostaje mi tylko zapłacić 1390zł dla Au Pair in America.

Nadal jestem wolontariuszką w przedszkolu. Dzieciaki są cudowne, codziennie czymś zaskakują i bardzo wiele mogę się od nich nauczyć. Co prawda nie lubię wstawać rano, ale kiedy już wyjdę z domu to cieszę się, że do nich idę ;)
Załatwiam wszystkie drobne i drobniejsze sprawy przed wyjazdem, jak np. dentysta, ginekolog itp. :)
Jestem w kontakcie z Katherine :) Jest przemiła, a jestem pewna swojego wyboru co raz bardziej :)
W poniedziałek minęły 3 tygodnie do wyjazdu, co dzień przybliżam się do mojej wielkiej przygody!

W następnym poście opiszę swoją listę rzeczy niezbędnych do spakowania :)


Moja wiza ;)

Have a great day and good luck!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz