środa, 5 marca 2014

DHL express - dokumenty wizowe



W piątek 28.02.2014 o godzinie 11:00 zadzwonił do mnie kurier DHL z informacją, że ma dla mnie dokumenty i pytaniem czy będzie ktoś w domu, żeby je odebrać!
Byłam bardzo szczęśliwa, że przyszły przed weekendem :)
Paczka była kompletna, w środku znajdowały się wszystkie dokumenty, o których pisałam w poprzednim poście + pocztówka od APIA z dopiskiem "we would love to hear from you after you arrive in the USA" :)
W niedzielę wypełniłam formularz DS 160 online - nie było to trudne, ale jak dla mnie bardzo mozolne. Nie lubię siedzieć długo przy komputerze i udzielać odpowiedzi na mnóstwo pytań ;) Ale skoro trzeba, to trzeba.
W poniedziałek pojechałam zrobić zdjęcie wizowe do fotografa.    Dla informacji : 2zdjęcia-30zł.
We wtorek zrobiłam przelew na kwotę 496zł/160$. Nie jest to opłata za wizę, jest to kwota, którą trzeba zapłacić za rozpatrzenie wniosku wizowego. Po otrzymaniu numeru przelewu możemy przystąpić do umawiania się na spotkanie w konsulacie/ambasadzie. W moim przypadku jest to Konsulat Generalny USA w Krakowie.
Zadzwoniłam pod numer  +48 22 3071361, wysłuchałam automatycznej sekretarki i wybrałam opcję połącz z konsultantem. Pani była bardzo uprzejma i szybko mi pomogła. Spotkanie zostało ustalone na 7.03.2014 (piątek) na godzinę 10:30.
Tak więc, czekam z niecierpliwością, układam sobie w głowie co będę mówić, jak się ubiorę i generalnie myślę o wszystkim ;)

Oczywiście dam znać czy dostanę wizę, czy nie - choć jestem dobrej myśli.

Have a great day!

1 komentarz: