środa, 11 czerwca 2014

Urodowy post ;-)



Dziś post taki troszkę inny - bo nie jest jakoś związany z byciem au pair, ale jest o mnie i o czynności, którą wykonałam tu, w Stanach, więc chyba się nadaje ;-)
Jakiś czas temu zaczęłam zapuszczać brwi, miałam ochotę na małą zmianę kształtu.
Obejrzałam mnóstwo filmików na yt z poradami na temat wyrównywania brwi m.in. na blogu Aliny Rose (mój guru w sprawach pielęgnacji naturalnej, włosów, makijażu itp.) i w końcu nadszedł ten dzień kiedy to przyszła kolej na moje brwi ^^.
A oto efekty..

Tak było PRZED :

A tak PO:


Natomiast parę dni wcześniej, na 15 minut zamieniłam się w zielonego ogra :p
Maseczka z awokado, miodu i płatków owsianych ;-)
p.s. większych efektów nie było..może powinnam robić ją częściej..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz